Veelgestelde vragen.

FAQ

 

Bij Moment houden we van duidelijkheid. Daarom hebben we deze pagina ingericht, zodat jij makkelijk een antwoord vindt op al je prangende vragen :)

Staat je vraag er niet bij of heb je een opmerking? Neem gerust contact met ons op via de contactpagina. 

 

1. Houden jullie ook rekening met allergieën of voorkeuren?

 

Iedereen heeft recht op het perfecte Moment en dat betekent zorgeloos kunnen genieten. Dus ja! Zit er dus iets in de box wat je niet lekker vindt of waar je allergisch voor bent stuur dan even een mailtje met je verzoek of bel ons even om te overleggen.

 

2.Kan ik ook voor drie personen bestellen?

 

De boxen van Moment zijn samengesteld door rasechte Bourgondiërs, de box voor twee personen is dus ruim voldoende voor 2 personen. Voor een box van 3 personen adviseren we je daarom een extra hoofdgerecht bij te bestellen of iets anders lekkers naar keuze.


 

3. Hoe houden jullie de producten koel tijdens transport?

 

De Momenten worden verstuurd in kartonnen dozen met extra isolatiemateriaal. In de box zitten drie ice packs die de producten 36 uur lang onder de 7 graden Celsius houden. 

De ice packs zijn, indien je dat wenst, opnieuw te gebruiken. Hoeft dat niet dan kun je ze gewoon in de prullenbak weggooien daar ze volledig afbreekbaar zijn zonder enige schade toe te brengen aan het milieu. 


 

4. Wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van de producten?

 

De meeste producten worden ’s ochtends van het veld gehaald, gebakken in de oven of verwerkt in onze keuken. Alles wordt in ieder geval vers bereid en verpakt. Om 10:00 worden de Moment boxen verpakt en zijn binnen 12 uur bij u thuis. Dit betekent dus dat de producten nog zeker 4 tot 5 dagen houdbaar zijn in de koeling. 


 

5. Wat is jullie levergebied?

 

We leveren door heel Nederland. Tot onze spijt, met uitzondering van de Waddeneilanden. 


 

6. Hoe laat leveren jullie?

 

Ons vervoersbedrijf is gespecialiseerd in avond leveringen. We hebben voor deze partij gekozen omdat we eten en drinken verzenden dat zo snel mogelijk bij jou moet zijn. Het bedrijf levert tussen 17:00 en 22:00. Om 16:00 krijg je een bericht hoe laat de bezorger bij jou  zal arriveren. Vijf minuten voor aanvang ontvang je nog een sms. 


 

7. Kan ik ook als bedrijf bestellen? 

 

Natuurlijk kan dit! Wil jij je medewerkers bedanken of verrassen met een Moment box, neem dan contact met ons op. Het is zelfs mogelijk om ‘een Moment op maat’ te creëren. 

Vanzelfsprekend komt alles netjes op een factuur met uw gegevens erop en gespecificeerde BTW. 


 

8. Zijn alle bedragen inclusief BTW of wacht mij nog een verrassing bij het betalen.?

 

Bij Moment houden we van verrassingen. Maar niet van deze. Daarom zijn al onze bedragen inclusief BTW en verpakkingskosten. 

Je hoeft enkel nog de helft van de verzending te betalen, de andere helft betalen wij. 

En wanneer je bestelt voor €100,- betaal je helemaal geen verzendkosten! 


 

9. Waarom moet ik bij de check out mijn geboortedatum invullen?

 

Omdat wij ook alcohol verkopen checken we graag of je 18 jaar of ouder bent. 


 

10. Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

 

In ons privacy policy lees je alles over wat er met jouw gegevens gebeurt. 

Laat ons nogmaals duidelijk maken dat jouw persoonsgegevens veilig zijn en nooit aan derden getoond worden anders dan omschreven in de policy. 

Je behoudt altijd het recht om te verzoeken je gegevens binnen onze bestanden te verwijderen en hier ook bewijs van te ontvangen. 

We gebruiken je gegevens alleen om ervoor te zorgen dat jouw Moment ook echt bij je bezorgd wordt en indien je dit wilt onze nieuwsbrief te ontvangen.